en riktigt bra dag


godafton..

jaha, snart har jag jobbat en vecka efter semestern..., tiden har gått sjukt fort och jag har hunnit med massor. det har ju faktiskt gått ganska bra att bo själv oxå..  jag har pusslat med bullet och åkt hem på luncherna.. fått hjälp av syrran och haft han på dagkollo idag =),. i natt sover han på landet hos mami.

ja.. i morgon ska jag jobba i baren igen.. känns som de va jätte längesen. och jag ser verkligen fram emot de., de ska bli riktigt roligt faktiskt.

känns som de kommer hända mkt framöver.. kurs i sthlm den 6e, kanske kan våldgästa mickis eller pemlan då. sen kurs i karlstad, sen london i mars, längre resa i maj... ser fram emot den här våren, tror att de kommer bli riktigt bra.

jag är så himla glad idag.. glad för ingenting.. ♥



från i lördags, kalasade hemma hos karin.. sen blev de ännu mer kalas..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fantastiskt snygg i den hårfärgen! :)

2010-01-22 @ 18:06:54
URL: http://bravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0