jag ska bara..


ja vart ska jag børja... gårdagen var riktigt trevlig och træffade massor av gamla vænner. blev på tok før sent.... vaknade tidigt idag av att solen lyste in.., hur fint væder som helst. har precis kommit in efter en låååångpromenad. nu ska jag sætta mig framfør brasan med en kopp varm choklad och njuta.

de e svårt att beskriva kænslan hær.. men på något sætt kænner jag en enorm lycka.. tænk att man kan åka 200 mil och få lite annan natur och frisk luft och kænna sig lycklig.. ja de e bra konstigt. jag ønskar att jag kunde ta med alla jag kænner upp hit før att få uppleva en av værldens vackraste platser..
har tagit en uppsjø av bilder.. som jag skulle førsøka rensa upp i och lægga ut.. sen..

so long.

vinter i tromsö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0