tror du ja.


Halloj.

Hittade ett gammalt minneskort till en av mina tidigare telefoner, det skulle jag aldrig ha gjort, haha.
Storstädning, tv-spel och shopping vart de igår.

Vaknade nyss, solen skiner.., ska byta ut håret på en dam snart...
Jobb ikväll, Sara Varga spelar.., de blir nog grymt, helst hade jag nog vart ledig å dansat röven av mig.
Man skulle kunna tro att jag gör det när jag jobbar oxå.., eftersom jag spräckt 2 par byxor på 2 veckor..




Har ringt ett par samtal här på morgonkvisten., jag ska göra en förändring, haha. KORS I TAKET!
Hoppas de går vägen och bli bra.., Ni märker sen..


Kan nån ge mig något nytt...,? spelat sönder hoffmaestro, volbeat, king of leon, nickelback.. Trött på skiten.
Hoffmaestro spelar nästa lördAG,.. hoppas på fint väder =)

Mina nya skor, men vem bryr sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bryr mig, ser jag dig i baren i morgon lr dansgolvet??

2009-05-29 @ 20:05:34
Postat av: vickan

det va jag skrev, vickan.

2009-05-29 @ 20:06:27
Postat av: Maria

ååh, vilka snygga skor! ;) Ja jag & Dexter kommer o hälsar på er snart.. nästa vecka kanske? Så kan vi väl ta mitt hår på samma gång om du har tid? Det behövs nu! Är du ledig imorgon? :) Puss!!

2009-05-29 @ 22:32:45
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0