stååheej.


Kors i taket.., jag var på underverket och tömde kontot... nya underkläder som sitter som dom ska. tack.
Och en bikini som kostade för många pengar.. men skare va så kostar det tydligen.

Köpte en ny klocka oxå., det tyckte jag att jag behövde., för jag har inga sen förut.
Några hårgrejjer å en t-shirt. Håller tummarna för att nya skorna kommer i morgon..

Nu ska jag äta taccos och överväga tanken om måndagsklubb.. kluven,.,.
Men nog hade de vart gött med ett glas vin.., det var längesen sist. jobbar ju när andra roar sig.
Kanske håller på mig till i morgon då bussen bär av mot Rättvik, ska bli kul. alla får följa..!
Tydligen en buss som plockar upp oss i stan.. kör till rättvik för bowling, öl å diverse annat ståhejj..
Å sen hem på natten efter krogen.., det blir väl bra? Hoppas de flesta från jobbet hakar på..


Kommentarer
Postat av: vickan

men fy fan va roligt!! kommer kanske och säger hej och tar lite vin

2009-06-15 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0