AHA.. !?


Jag tror jag är på väg genom en personlig utveckling.. ,har börjat läsa en bok som heter "kommunikation och konflikthantering" av Arne Maltén. Jag har bara läst något kapitel och har redan känt flera aha-upplevelser. Det är nog en sån bok jag skulle vilja ha i skolor och att den skulle vara obligatorisk.  Läs den..

Min blogg är en del missanvisad.., eftersom jag är en rödtott numer och fortfarande har samma header..
Ska försöka få ordning på de.. om jag orkar och kommer på hur man gör. Vilket kan ta lååång tid.

Jobba halvdag., sedan till grannstaden på shopping med mammsen..
So Long..


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej! du har ett intressant utseende, lust att plåta? :)

2009-12-15 @ 18:58:06
Postat av: sjuan

Otroligt söt!

2010-01-01 @ 13:04:17
URL: http://metrobloggen.se/sjuan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0