Linnea from Pakistan, wants to do it hela dan


Hej å hå så de kan gå... idag har jag en mycke bättre dag. Vaknade tidigt, läste tidningen, åt frukost å spelade Guetta på högsta volym.., dansade framför spegeln och hittade kläder för dagen utan problem. yes! dock inte macarena..
Vet inte varför jag e så glad men kanske för att jag e ledig hela helgen.. och ska tillbringa helgen med mina vänner. 
Jag ringde till Henke å beklagade mig över min tråkiga musik på datorn., så han skulle ladda ett USB-minne till mig med ny musik, jihoooo! Vilka vänner jag har! Fick även ett mail idag om att jag var inbjuden till Rådhuskällarens nyöppning ikväll.., buffé och välkomsdrinkar.., kanske nån mer som vill gå?
Mitt konto var tydligen inte tomt heller.., vilken greeeat day!
Har dock haft sönder ett par tangenter på datorn.., men de gör inget, iaf inte en dag som denna!

this is me today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0