tack.


Goddagens.
Stod och följde en polisjakt från mitt torn igår.. action in town.
Va tydligen ett snatteri som blivit till ett rån.

Körde en kväll med grabbarna igår.., riktigt roligt först...
Sen tröttnade jag ur efter att ha fått en HEL öl över mig på dansgolvet vilket resulterade i "wet t-shirt" look... kul.
Självklart hade jag en vit t-shirt på mig.. great!

Träffade en tjej som var från Tromsö oxå, vi hade massor av gemensamma bekanta..
Idag har jag dock glömt vad hon hette.., typiskt.

   

Kommentarer
Postat av: Maria

:) Ja du har helt rätt i det.. var bara så trött igår så allt kändes korvigt, men så kan det ju va ibland! Hoppas vi ses nåt i helgen :) Ha en bra valborg! Puss

2009-04-30 @ 09:58:54
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0