Vara ledig

Just news, not god or bad

Hej! Idag är det alltså måndag och jag har vart ledig.. Känns som de är söndag.
Har städat, tvättat och bara varit..., har för övrigt inte ätit fisk idag! Tack gud!
Var på affären och kollade efter kassler. Stina hade rätt angående att de heter svinekam, men det finns inte färdigrökt..
Så är det nån som kanske skulle kunna posta en köttbit åt mig?
Har vart fint väder idag, och inte så himla kallt.
Försökte lägga ut lite bilder idag men jag tror jag ger upp. Började på facobook, la upp ett tjugotal bilder men när jag kollade så var det bara 4-5 som kommit upp. Orkar inte se över de nu.

Annars så vet jag inte så mycket mer.., Har börjat följt massa töntiga serier på Tv, men det är ju ett bra tidsfördriv.
Nä tack och godnatt..

Den som väntar på något gott... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0