Snart helg

Torsdag..
Har regnat hela dagen =(
Jobbet gick bra, hade fullt upp hela dagen.
Har ätit fiskekaker med majonäs =). I helgen är jag ledig.., så då lär jag väl hitta på nått antar jag...
Jag är ju ganska glad i vin, så de lutar väl at åt dricka ett glas på lördagen iaf.
Får lön från Sverige i morgon.. oväntade pengar e väl dom bästa pengarna!?
Men jag fick ju ett nytt svenskt bankkort som Ola skickade hit, det har blivit avmagnetiserat,
hur kan man ha sån tur som mig, har knappt haft det en vecka...!?
Ola har tydligen blivit träningsnarkoman.., Ninen har nya skolplaner... Spännande.
Såg Prison Break idag.. det har blivit så invecklat. Hänger inte riktigt med.
I morgon ska jag å Malin se över lite nya testfärger.., då kanske jag ska prova nått nytt..,crazy. Om jag törs.

Ibland saknar jag bar-jobbet lite grann.., och tokarna på Etage.
Ja Mamma... det är såhär det går till!



¨So Long...

Kommentarer
Postat av: Mia

=) Låter bra det, har sett att biljetterna är rätt dyra till thai nu men det kanske sjunker snart igen :) Hoppas!

Annars e allt bra här hemma, lite tomt utan lille grisen bara :) Haha.

Ha en underbar helg!

2008-10-24 @ 10:33:54
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja låter bra det! =)

Ha lite mer is i magen tillsammans med alla isbjörnar.. haha. :)

Annars e allt bra här hemma! Tomt utan en gris bara.

Ha en underbar helg!

2008-10-24 @ 10:36:13
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Mia

ojj råka skicka 2 ggr! Hoppas du kan leva med det, haha=)

2008-10-24 @ 10:36:45
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: mammsen

Hej Socker-Humlan.

Nu har ju jag aldrig förstått vitsen med champagne, men ja, jag har ju också jobbat i branschen, och på min tid vill jag minnas att om man låg på insidan bardisken så i ett visst läge var det bara att gapa och svälja vid valfri ölpump.

Inventering av sprit-kylen kunde också vara inspirerande.

Pussen i Norge

2008-10-24 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0