Hellre en öl i handen än en hand i ölen

Hääääääj! Idag har det var en riktig bra dag.., även fast det regnat lite.
Jag har haft en del på jobbet idag så dagen gick fort. Min sista kund var typ den roligaste i världen.
Har saknat folk med sån där humor.. Inte så många som e lika störda här som hemma.

Har ätit rester av lappskeus, och en å annan fiskekaka =). Ska köra till affären snart å köpa godis, det måste jag väl få göra efter all fisk, haha. Jag åkte lastbil igår, tror det var första gången.. vad jag minns iaf. Fick klättra upp!

Min ena ipod hörlur har gått av, men jag är ju ändå typ döv på det örat.., haha. Och min telefon har tappat knappar där man styr musiken., Ibland går det bra för mig och ibland går det mindre bra.
I helgen ska jag nog ta de lugnt,. har inte bestämt mig för nått än. Vi får se.
I morgon är tydligen den stoora utedagen.., många som ska ut i. Men det blir så drygt på fredagen om man går ut dagen innan,.. Hahah, säger jag? Som festade stup i kvarten hemma.., Måndagar och andra dagar med Karin =).
Nä det krävs nästan att man är ledig dagen efter, har tröttnat på allt festande i veckorna.

Nä nu ska jag ta den längsta duschen för jag har den värsta fotsvetten. Sur strumpbyxa var de ja.
Sen köpa godis och kanske åka förbi en kompis en sväng.
Tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0