Lördag

hej och hallå..
Nu är det lördag och jag har precis tagit mig hem från jobbet. Tänkte dricka vin ikväll.. Kristina fyllde år igår å skulle ha fest idag men hon är tyvärr sjuk., typiskt. Men det finns ju annat folk.. Om jag går ut ska jag lämna alla mina ägodelar hemma. Kanske hänga en skylt runt halsen där det står "obs! Svensk tjej vill hem, och adress, utifall jag skulle tappa bort mig själv oxå. Good idea?  
Jag och Kristina
 



Igår tog jag de lugnt., har lyckats följa programmet "Skall vi danse", som är Let´s dance motsvarighet.
Mamma Mia filmen var inte min typ av film. Haha. Alla svenska program finns i norge fast med norskt folk, kanske inte svenska program från början? Såg något som var likt "Sen kväll med Luuk", det var riktigt roligt!

Idag hade jag en kund som pratade engelska (!), det gick ganska bra men de vart väl inte så jätte mycke prat..
Jag kanske måste hitta en kvällskurs i engelska, haha. Det är verkligen katastrof.
Förresten så var det inte prinsen som hade fått unge utan prinsessan.. samma lika iaf.

Jag har ätit fiskbullar idag, i morgon ska jag köpa den flottigaste pizza jag kan hitta för jag e så trött på fisk,..!
Min nya kampanj heter -Våga Vägra Fisk!
Britney Spears nya låt Womanizer går mig på nerverna. Har radio på salongen och den låten spelas varannan minut.

50 Cent och hans gäng var här för nån vecka sedan.., rätt tufft. Dom satt på Burger King mitt i stan och käkade hamburgare, de tog även lågprisflyget med alla barnfamiljer och studenter. Haha. Trodde alla stora stjärnor tog privatjet, men han kanske inte e tillräckligt stor?

Snart öppnar Gina Tricot här, finns verkligen ingenstans att handla kläder. Lyckades iaf hitta två par skor igår,. Men skor är en anna sak, det skulle jag nog kunna hitta på svalbard till och med. Jag vill till svalbard å titta på pingviner, sälar och isbjörnar!

I mórgon klockan 12 ska jag tydligen gå upp för fjället här bakom. Går en fjällhiss men dom säger att det är fusk.
Vi får väl se..

Här är utsikten från fjället.. ,kanske kommer en bild som jag tagit själv, i morgon, Ha!
.
So Long,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0