XOXO

jaha, då var vi e den omtalande mörkertiden...,
när klockan var 3 var det becksvart ute.., och mörkare blir de.
så nu blire inge mer sol på ett tag.., inte konstigt att majoriteten av alla barn blir tillverkade under mörketiden här =).

Mitt nya norska bankomatkort funkar inte.., det är nästan så jag trodde att bankomaten drev med mig.., gick till banken och mycket riktigt, det var avmagnetiserat. Det tar tillochmed lite emot att skriva om de, folk lär ju tro att jag hittar på med alla mina problem.  jag tror inte det är meningen att jag ska ha något bankkort. nu skiter jag i det där med bankkort !.., tog ut pengar och det får jag klara mig med. orkar inte ens beställa ett nytt.... punkt.

idag hade jag en svensk kund, hon kom från sandviken. vad är oddsen för de? det var rätt kul.. tog dock ett tag innan jag fattade att jag kunde prata svenska.. så idag har det vart en himla blandning.

i morgon tar vi helg... långhelg dessutom!
nu ska jag kolla på gossipgirl..  XOXO





Kommentarer
Postat av: Mia

Men lille gumman =) skaffa ett visitkortsetui eller en plånka & förvara dina kort i, hur många gånger ska jag behöva säga det? Haha=)

Ha en bra helg, miss you! Puss & kram

2008-11-21 @ 12:07:30
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0