starta!


Idag har jag gasat ur celican, kollat hur fort jag kunde göra 0-100 (det gick tyvärr inte på 2 sek). När jag gick på högstadiet sa alltid jag och Maria att vi skulle ha en trimmad skyliner som vi skulle köra runt i. Idag skulle jag kanske välja något annat..
Eller välja och välja.., snarare önska kanske.
Jag har alltid gillat att köra fort, känna accelerationen och sitta där med världens fånigaste leende. Och spela hög musik.. Idag vart det Stevie Wonder med Jammin på repeat. Töntigt - ja, ganska.
Någon gång, när jag blir vuxen... ska jag köra bana med en 700-hästars bil.

Haha, den passar ju inte alls in..



Jag har även jobbat, haft en riktigt lyckad lektion, lunchat med syrran, städat, bytt sängkläder, tvättat och hälsat på mamma på kvällskvisten. Man hinner med mycket, -om man är effektiv.

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaa justja, en trimmad nissan skyliner var det ja ;)) eller en Dodge.. som vi sa med stavningen Doddge! hahaha :P Puss!!! <3

2011-01-19 @ 08:47:26
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag måste få mig en tur i din celica snart! Ska nog införskaffa mig en snart jag också så vi kan börja ha dom där träffarna på åhlensparkeringen...

2011-01-19 @ 21:06:48
Postat av: Linnea

Ja Maria, jag minns det som igår! hahaha..

marthina - skaffa en celica men inte en nyare än min :), haha.. puss

2011-01-20 @ 18:39:27
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0