so..!?


halloj.
okej jag har nog lite problem med att vara ensam.,´ibland tänker jag att de skulle vara skönt att bo själv. men neeej.. nu har jag lite panik. haft besök hela tiden.. bjöd på mat igår.. bjöd på mat idag.. 
men man hinner tänka mycket.. idag när jag kom hem från jobbet tänkte jag till och med att jag va trött på alla helvetes jävla skor som står öööverallt i hallen. har ju ett gäng skohyllor men måste hitta en ny lösning.. kände nästan för att packa bort skiten. fast häromdagen hittade jag ett par helt nya i samlingen som jag glömt bort.., då blev jag helt plötsligt överlycklig.  jag tror att dom har rätt.. -tjejer e konstiga..

igår kände jag även en släng av kylan.. så jag gick in på resebyrån å bokade resor.. en i maj.. och en i december. utan vidare genomtanke.. ska bekräfta i morgon.. !?

hade ju tänkt att jag skulle få ut lite bilder från thailand oxå.. men lär nog hitta en dag då jag känner mig mer motiverad..   

jag ska nog köpa en tiger tror jag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejer ÄR konstiga! ;)

2010-01-20 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0