en dag på slottet..


godmorgon...

i morse när jag vaknade sken solen in i vardagsrummet.., jag vaknade med ett leende på läpparna och tänkte att detta skulle bli en perfekt ledig dag..  ja nästan faktiskt..

började med att jag rostade mackor till frukost och satte igång brandlarmet.. fick panik å rev ner kåpan som sitter över.. försökte rycka ur batterierna., men då satt dom jävlarna fastskruvade. Så jag fick hålla för piphålet i en evighet, tills de slutade tjuta av sig själv..
sen smet jag ut så fort som möjligt utifall de skulle börja tjuta igen..

åkte till hille å hjälpte honom att starta hans pizza-racer med startkablar.. han hade köpt en flaska 60% strårom i present, fy faan.., jag som önskade mig nån fin smaskig likör.

de jag va på i helgen var iaf på makeup institute, 2 dagars intensivkurs.. med bland annat filmmakeup. Hur roligt som helst, och fylld av aha-upplevelser.. blandat med shopping och utgång på garbos me falufolk.

om jag inte minns helt fel är de klubbkaraktärs möte på onsdag.. all in?
har haft en ganska bra dag ändå :)..


det kunde ha varit en pizza-racer bokstavligt talat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0