drömperiod


sjukt trött..
sovit riktigt dåligt i natt.., drömde dröm efter dröm i natt.. jag vart jagad av en obehaglig man..
när jag vaknade i morse hade jag sån panikångest att jag inte trodde att jag skulle ta mig upp., eller ens komma till jobbet. efter ett telefonsamtal med lite pepptalk och övertygelse om att det bara var en dröm kom jag äntligen upp..
och eftersom jag tror på drömtydningar slog jag upp de så fort jag fick möjlighet..

Att vara jagad i sin dröm betyder att det är något som stressar, pressar dig i din vardag. I den här drömmen är du jagad av en man. Man kan tolka det som att det är längtan efter en kille som pressar dig.
Eller så handlar det om stress. Du har svårt att hinna, eller orka, med de krav som ställs på dig
Du kan också erfara en viss spänning som inte är enbart obehaglig. Det visar att vi alla ibland eggas av faran och vill "leka med elden".
Undvik att tyda drömmar direkt när du vaknat. Just då är risken stor att tolkningen blir alldeles för fantasifull.

Ja vad ska detta betyda..

Nu blir det att duscha, sova och ta tag i en ny dag i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0