OMG!

Jag höll på att tappa hakan på riktigt idag..

Jag var ute på skolturné och var på väg tillbaka in på jobbet, då ringde Jennifer och sa att jag var tvungen att svänga in på Waynes för att kolla en grej ang. festen på lördag.
Så jag stressade dit, springer in och hejjar.. Och där satt ESPEN OCH GEIR! Jag höll på att tappa hakan, blev väldigt chockad.. och glad!!! Det var den bästa överraskningen på länge..

Det bästa är att de inte har bokat någon hemresa utan tar dagarna som dom kommer! Fantastiskt!

 

Hittade även en Ted-Baker- klänning idag, en klänning som hade vart perfekt till lördagen. Och definitivt den dyraste.. Står nu i valet och kvalet.. klänningen eller julklappar.. Snygg och fattig klingar inte så bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0