att vara som jag är


ja..
jag är nog lite dålig på att uppdatera.
har skrivit några inlägg som jag tagit bort lika fort..,. har alltid haft tanken att jag aldrig ska dela med mig för mycket av de privata här och speciellt inte om andra utan bara om mig själv. men jag måste nämna en sak, att de e ganska fascinerande att en enda person som aldrig varit särskilt trovärdig förr kan få så många runt sig när de mesta bara går ut på att smutskasta någon annan.. jag skäms, och anser att de e fegisar allihopa..
de här kommer säkerligen uppröra en del, men de e nog min mening oxå.. jag har oxå rätt att yttra mig.

annar mår jag sjukt bra och har som sagt jobbat hela påskhelgen.. va på världens fest i söndags, slutade i att jag ställde upp på en brottningsmatch i sumodräkt.. de gick sådär. fick dock en ganska rolig film på de..

idag hade jag städare hemma, så nu är det skinande rent. så himla värt att ta hem hjälp till de för de e de tråkigaste jag vet. mormor kommer säkert skämmas över mig om hon läser de här. men har man möjlighet, och dessutom kan byta tjänster med varandra så är det perfekt!

snart åker vi till sälen på ski´rocken.. ser fram emot de.. kommer nog bli ett himla kalas. veckan efter de bär de av mot italien..  so long.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0