gårdagens händelse.


goddag.
avundsjuka leder till missunsamhet.. och tvärtom kanske... Jag lever i en verklighet som är mer än verklig.
Jag jobbar heltid måndag till fredag, jag jobbar extra på kvällar och jag jobbar helger. När jag har jobbat, och jobbat, och jobbat... då unnar jag mig. Jag unnar mig ganska mycket. Och det gör jag precis hur mycket jag vill utan att någon ska behöva ha en åsikt. Jag pusslar med jobb, tid, resor och annat galejj. Det är jag.

Nu känner jag mig lyckligare än vanligt, och det är jag värd. Nu börjar framtiden, och snart börjar kapitel 2 i min livsbok. Välkomna att delta!


oövervinnligstjärnstopp

Kommentarer
Postat av: neila

lätt så jäkla värd det! <3

2010-05-02 @ 09:06:13
Postat av: Maria

<3 <3

2010-05-02 @ 15:13:25
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0