bytesmarknad

Jag kan ha hittat en kontaktannons helt i min smak..


Hej, jag är en vältränad kille med väl tilltagen tvättbräda. Mina intressen är heminredning, matlagning, städning och fina viner. Jag har ett välavlönat arbete med mycket ledig tid, två exlusiva bilar i garaget förutom bruks-Audin som jag har att förflytta mig med. Tycker om att vara på stan för att kolla om det senaste inom mode kommit hem i butikerna. Följer gärna med dig och shoppar.Tycker om att vara ditt smakråd och betala samt bära hem kassarna. Ogillar sport utom för att bygga upp min kropp precis som du vill ha mig. Jag har ingen självinsikt och saknar humor helt

Kommentarer
Postat av: mommo

HELT OK, SÅN VILL JAG OCKSÅ HA

2010-04-08 @ 12:41:22
Postat av: gingerj

du vet att killen behöver inte skratta åt ens egna skämt när man själv gör de så glatt så... take him! haha

2010-04-10 @ 09:29:23
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0