Hellre en Linnea på shopping än jennifers locking å popping


goddagens..
Igår var det söndagdsmys.., hade Bullet med på julskyltningen, han var den duktigaste..!
Shoppats en hel del i helgen.., :), Kvällen tillbringade jag på Olas jobb.. ganska tråkigt och dåligt betalt. haha.

Jag brukar inte vara så mycket för julpynt.. nån stjärna sisådär.. men i morse när jag klev upp och åt nybakta lussekatter till frukost och kollade ut på allas trevliga fönster kom jag helt plötsligt på hur tråkigt de var här hemma.. så jag skyndade ner på stan och storhandlade..JULPYNT! så nu har jag bytt ut allt gammalt och gjort fint.., mormor var nyss här och tyckte att de va fint. .=)

så nu sitter jag här å ser mig omkring.. ja lite lyckligare för stunden är jag nog.. ♥
 Ja jag känner mig nästan lite oövervinnlig..

Kommentarer
Postat av: pemlan

hahahaha klockren rubrik!

2009-11-30 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0