Valrossen på AquaNova


Hej.
Jag måste säga att jag vann nog i rutchekanan.., slog även huvudet i taket när jag skulle ta sats å slänga mig på magen ner..., så nu har jag en bula i skallen. Det var nog bara för att man skulle vara sådär tuff inför dom andra.
Jag var iaf precis lika fet och blek som jag trodde att jag skulle vara.., kändes bättre när de andra besökarna var lite större än mig. Ha! Det var jag Jennifer å Karin., träffade Nille å hans ungar.. Sen var det särskolan, Agda +80 som höll på att drunkna i vågmaskinen och IV-programmet. Vi kände oss ganska hemma. Kameran fick inte följa med, detta spektakel fastnar nog inte på kort.. måste upplevas.

Lilllördag..., dubbeldejt met Harry.., som erbjuder 2 för 1 idag. Eller?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hei søtnos =)

Sku hilse så masse fra en kunde. Ho hete Vanja Eriksen. =)

2009-03-04 @ 21:49:15
Postat av: Anonym

gY" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=NfLmCPfxgY

2009-03-05 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0