stuck in the middle with you


Hej och hallå..
Det är lite konstigt att jag jämt går upp så tidigt.., ofärskämt tidigt.
Ledig idag men uppe strax före 8..

Ska ändå iväg vid 10 och vinna över tjejerna i vattenrutchekaneåkning., ha!
Lite av en förnedringssport när man lär springa runt i bikini såhär under vintern när man är som blekast och fetast.
Dessutom tyckte Karin att vi skulle äta pizza igår, vilket känns sådär idag...
Men som den tävlingsmänniskan jag är finns det ingen undanflykt som e god nog.
Dessutom har jag tränat hela natten...





Kommentarer
Postat av: Linda

HAAHAHAHAHA, jag ser fram emot o se dig nea, åka sånndära rushekana. Fyfan de ser ju totallt livsfarligt ut...

2009-03-04 @ 11:53:28
URL: http://netstockings.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0