söndagsmys


Hade söndagdsmys med Emma och Karin. Vi spelade tv-spel å jag vann!
Iaf första omgången och de e de som räknas, annars hade jag gått hem.
Sen hade jag å Karin danstävling som Emma tydligen filmade och la ut på facebook.
Sen somnade vi i Karins nyya säng. Tack och godnatt..

Idag har jag fått dra ut Bullet på promenad i regnet.., han önskar säkert att han ägde en regnrock.
Tjejerna kom förbi med en familjepizza.. gött

Snart ska jag leka med Anna å Jimmy, å så kommer Maria oxå. Ibland driver jag fritidsgård.
Saknas bara ett biljardbord.

I morgon har jag lektion med tjejerna.., ser fram emot de.
På torsdag åker jag till Finland.., Ylle Ylle,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0