on a night like this...


Hej.
Igår skulle vi alltså sätta oss på Harrys, ta ett glas vin å prata lite skit. Det där glaset förvandlades ganska fort till flera flaskor...., Jag drack till och med en flatliner.., (shot med tequila, tabasco och sambocka)., Sen tyckte vi att vi var tillräckligt snygga för att gå till Etage och dricka skumpa.

Gick igenom kameran från gårdagen.., mina kort säger fortfarande inte tusen ord.. utan bara "gå hem"...
Jag tycker uppenbarligen att jag är bäst och snyggast i världen när jag går ut.., senaste tiden har vi alltid lyckats hitta ett podium eller en högtalare att dansa på.. 


Kommentarer
Postat av: pemlan

va faan.. nu måste jag komma hem ni kan juh inte va ute och härja på det här viset utan mig för fan!!

2009-03-08 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0