Jag är helt enkelt bäst på nästan allt


Idag har jag haft tv-spels dag med Anna och Karin.., Jag är en ganska dålig förlorare och vill inte vara med mer om jag kommer sist. Jag älskar att glänsa lite när jag vinner.., allt ifrån ett vad-slag till bowling... Danstävling till tv-spel.. Ja alla kategorier är helt enkelt mina kategorier.  Punkt slut.

VIKIGT MED DENNA BILD , OBSERVERA att mina poäng är i mitten!!!!!!!!
 




Bullet bara sover och sover... han är nog helt slut efter operationen och all medecin som dom har tryckt i honom,..
Men nu kommer han bli bra igen,. Tumörerna är borta.



Kommentarer
Postat av: Malin

Bra at han e frisk igjen. =)

2009-03-04 @ 00:21:10
Postat av: maria

åh han är ju så himla fiin lilla buulan! skönt att allt gått bra! : ) hälsa ola så mkt! kram på er

2009-03-04 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0