ajajaj.


Tänk vilken tur att man har vänner som ger tips och råd..
Jag har köpt en ny klänning till kvällen.., vi döper den till "den lilla svarta"..
Men så har jag fått en häx-finne på hakan., så det finns ingen klänning i världen som kan rädda mig ikväll.

Delén tyckte att jag skulle dra en strumpbyxa över huvudet.., så jag tänkte testa med de, sånna där som håller in allt. Och jag vill ju inte ta på mig all cred för denna bra idé, så jag tänkte att jag håller henne i handen hela kvällen på krogen.. Så fort nån kommenterar kan hon sticka in en kommentar där att det faktiskt var hennes idé.

Kommer sluta med att "den lilla svarta" inte ens passar när det e dags, kanske skulle ta något rött som matchar herr -Rudolf på hakan..,

Alright, då ska jag smeta på fransarna så ses vi ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0