top notch!


Goddag.
Var på rådis igår kväll, mycket trevligt folk och riktigt skön musik!
Annars vare väl inte så mkt mer.., allting e lite upp å ner. Jag saknar folk att prata med.. 
Stackars mamma som får vara hobby-psykolog hela tiden. 

Och efter att ha vunnit kexchoklad i mängder igår var jag tvungen att toppa dagen med en stycke klänning, en paljettklänning som glittrar mkt..,   Kommer förmodligen aldrig att använda den.. 


Förresten!, Igår såg jag en påfågel som valde glass på glasslistan å sen ställde sig i kö



Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, var det! Det hade jag velat höra :) Får ta o följa med på måndagsklubb snart, börjar ju inte förens 12 om dagarna nu ett tag i sommar! Ja, lätt! Jag tänkte nog köpa biljett till alla dagarna.. ska du det oxå? :) Puss!

2009-07-21 @ 23:41:35
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0