Näääääj!



Jo de e sant...
Eftersom jag vart lite sjuk., förkyld å så., så var jag  tyvärr inte närvarande vid måndagsklubben.
Tänke att jag skulle ta igen det idag, så jag å Jennifer delade en flaska vin på Rådis.
Sen kom Ola, Anton å Karin.. å vi fortsatte på Kingens "hemliga" uteservering.....

Vi hade jätte trevligt..men helt plötsligt fick Ola en fågelskit i huvudet..,
som skvätte på både mig å Karin i håret.. och på jennifers öl..

Så dagens summering är följande: sov länge, tårt och taccos-kalas hos olas mamma,
 vin på rådis, spelade bort massa pengar på kingens automater och dessutom fågelskit i håret,..

en dag ska jag ge igen., ge mig en luftpistol eller nått annat som tar död på pippisarna...
där sätter vi punkt å säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0