håll ut..


Godmorgon..
Igår önskade jag att jag hade vart på Hultsfredsfestivalen.. hade så gärna velat sett Kings of Leon!
Men det var nog minst lika bra att vara hemma hos Jennifer å äta glass med hallon och blåbär..

Såg en film igår.. Marley & Me.. jag kommer nog aldrig kunna se den igen, fy fan..
jag grät som ett barn i flera timmar efter filmen var slut.. blev så himla berörd..  se den!

Tänk att det alltid ska vara nått..,
Ola har vält en 10-liters målarfärgsburk i bilen.. 10 Liter! Röd färg dessutom..  suck.

Massor av jobb idag... på återseénde..

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den filmen är jättebra ju! & sorglig.. grät oxå som en tok. Vi ses imorgon :) Då ska ni firas! Puss

2009-07-09 @ 20:31:28
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0