some words.


godmorgon.
massor att göra idag. fullt upp. Utflykt me alexandra till moduline till å börja med., sen massor av klippningar och till kvällen förbereda inför skolstart i morgon. håller min första lektion nästa vecka vilket ska bli riktigt roligt.,
det är mycket att ställa om sig på., har suttit och läst om perceptuella preferencer., visuell, audiotiv, kinestetisk och taktila sätt att lära ut., alla tar ju inte in information på samma sätt.. just nu läser jag "att möta holistiker"..
de här e en helt ny värld för mig.. svårt men samtidigt intressant. Har fått Dunn & Dunns LS modell som handlar om olika lärstilar. Konsten att nå alla. försöker lära mig alla förkortningar å termer i skolvärlden.
har vart så mkt jobb den sista tiden., mkt som hänt hemma och mkt som hänt i familjen över lag.
igår kom nog allt ikapp., somnade i soffan halv 9 och sov hela natten. jag som skulle på fest i grycksbo...
i morgon e det 2 år sedan jag gifte mig med ola. tiden går fort. i helgen ska jag vara ledig från barjobbet., emma ska ha avskedsfest på lördagen eftersom hon flyttar tillbaka till england. ser fram emot att samla ihop alla tjejerna igen..
kommer sakna henne jätte mkt., men e glad att hon "bara" e i england å inte australien den här gången...
jag lär väl sätta igång med dagen..
funderar förresten på att lägga ner min blogg. finns varken tid, intresse eller läsare.. 
får se hur jag gör. hejdå och på återseende

Kommentarer
Postat av: mos

nej nej nej lägg inte ner den

2009-08-17 @ 12:29:19
Postat av: N

Läsare finns det ju!

Lägg inte ner! :)

2009-08-17 @ 15:44:47
Postat av: Emma

men NEJ, du får inte lägga ner den .. jag ska ju åka nu och vill kunna hålla mig uppdaterad i ditt liv :) jag kommer sakna dej jätte mycket vännen. puss

2009-08-17 @ 17:50:10
Postat av: pemlan

jag läser finns juh, inget annat sätt att få tag på dig;)

2009-08-18 @ 21:20:07
Postat av: Maria

Säger som ovanstående! :)

2009-08-18 @ 23:38:10
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0