mkt viktigt


VIKTIGT!

* Karin skulle aldrig bli godkänd som lämplig adoptionsföräldrer.
* Neila måste sluta hänga i Camden genast, innan Amy Winehouse kidnappar henne.

Idag skulle jag hjälpa Jimmy att få igång hans bil med startkablar., det gick inge bra.

En annan viktig sak är att om man inte orkar gå till Etage å bjuda mig på en drink ikväll
så borde du definitivt gå dit å röjja i morgon! valborgs-drinkar funkar alltid.


Just nu e jag hemma hos min lillasyster och hon fixar mitt hår.., Hela hennes rum är en walk-in-closet.., skor längs alla väggar, klädstativ, kartonger och krokar.., Bortskämda unge!


Kommentarer
Postat av: Kaajin

Whyyyy? Han får ju mat nästan varje dag

2009-04-30 @ 02:07:48
Postat av: neila

hahah men duuude, Ingen som helst risk!! :D

2009-04-30 @ 14:11:27
URL: http://londonstraightahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0