i morgon

är det första advent..  å jag har inga lussekatter!
å snart står mormor på julmarknaden i tomteluva.. =)

jag har kommit på vad jag önskar mig i julklapp.. en Audi R8..., mamma? inga problem?
ikväll är det fest, igen.., och jag har ingenting att ha på mig,..igen.., så jag går nog utan,...
nästa vecka ska jag förstora läpparna., om jag törs. erika.w gjorde ju de till studenten å de såg ju bra ut...

pratade massor med engelska idag.. lite blandat med norska å svenska. pratade om the midnightsun på sommarn och mörker tiden in the winter =).

skulle berätta om falun igår... vad säger man om falun..? e de äldre som har lite koll så bre´r man ju gärna på om gruvan, nyblivet världsarv och ett skid vm för hundra år sen.
men yngre generationen.., det blev ett utlägg om falukorv och fäbodjäntan helt enkelt...
har vi nått mer?

lär väl lägga på ett kol...  so long,..suckers.
Skål och botten upp!

Kommentarer
Postat av: no 1

nja finns juh mycket att berätta om falun,,, men du glömde det bästa med falun dvs MiG ; allt bra annars???? sup ¨på det gjorde jag i går (.) (.) attck bakis i dag ).( fick bara lust ( y ) over and out

2008-11-29 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0