bluff.

Ganska så konstigt att 691 personer har läst min blogg idag... vart har dom hittat min sida?

Jag gillar facebook, där har man 500 låtsaskompisar...

Tidsfördriv och taskig humor.

Bättre med ett piller omdagen än en kula på magen
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen.
Bättre en ryggsäck på magen, än en magsäck på ryggen.
Bättre en rövare i poolen, än en polare i röven.
Bättre leva på hoppet än att hoppa på levern.
Bättre med rena händer än två utslagna tänder.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
Bättre redlös än rådlös.
Bättre en fimp i krattan än kramp i fittan.
Bättre liten å rapp än stor å slapp.



Tre killar sitter i bastun och skryter om vad de givit sina fruar i julklapp. Den första säger:
- Gissa vad jag gav min fru? Den gör 100 på 5 sekunder!
- Ingen aning, svarar de båda andra.
- En Volvo!
- Jaha du, jag gav min fru någonting som gör 100 på 3 sekunder... säger den andra.
- Jaså, vad då?
- En Ferrari!
- Jaja, säger den tredje. Jag gav min fru någonting som gör 200 på 2 sekunder!
- Nähä! Vad då?
- En badrumsvåg...



Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha=)

2008-12-02 @ 11:05:51
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0