updates,

or blind-dates?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!
Jag har haft en bra dag., har du?
Igår fick jag paket., ett halsband från Pilgrim.., då vart jag den gladaste.
Chokladkalendern funkar fiiint.. =), men jag har ätit upp lucka 24.,(!) men jag har bestämt att jag fick de eftersom jag inte är här på julafton. Kommer sakna allt här.. vi får se vad som sker.

Fick inbjudan till carnevalen i Venedig i februari... ska man orka med de där styret igen? ha,.vilken resa.

Har beställt biljett hem.. som blev skickad hem till falun (!)... undra om den kommer hinna hit innan jag åker.., det är så typiskt mig att inte läsa igenom allt ordentligt. man kunde ju välja en annan leveransadress... !

Tänk om man var anonym.., först hade man skunk med världens töntigaste nickname, sen hade man lunarstorm och snokade runt på andras sidor och dagböcker... och nu har jag facebook som man blir helt beronde av.
500 låtsaskompisar..,och lyckats snika sig med på över 300 bilder... what!? inte nog med de..jag har även en blogg!
jag skulle nog kunna ställa mig stolt på förstaplatsen och representera töntarnas tönt!

ska vi rösta? tromsö eller falun....falun eller tromsö? jag sover på saken varje natt... so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0