saxofon,..

eller nått annat bra instrument.


säl idag igen. fråga vad jag hade ätit mer under de här veckorna.. fick till svar att jag ätit de flesta fåglar som går att tillaga,. hm. gött.

jag har drömt så mycket konstigt så stina kanske skulle kunna bli min egna drömtydare? skulle jag lixom genomgå en förändring.. jösses!? kan nog mycket väl stämma...

ska på julbord på lördag, då ska jag vara ganska så snygg har jag bestämt.. blir nog den sista festen här.
om jag inte kommer tillbaka vill säga..  men man hittar väl alltid en anledning till att parta loss lite extra.

idag var det en kund som sa att jag lyste som en sol.., när jag log och var glad. så jag antar att jag haft en bra dag.=), hoppas att kvällen blir desamma...,

jag vill lysa som en sol jämt!  att se ut som ett regnmoln kan ju inte vara det roligaste..,
kanske man skulle bli en fjäril? sådär fin å se på men alltför svår att fånga...
eller en myrslok., karin e lite av ett djur-lexikon. gå hem med karin och du går hem med hela skansen-zoo. ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Så sant som det var sagt. Jag inte bara äger skansen, jag ÄR skansen!

2008-12-12 @ 01:58:03
Postat av: Kakin

Mer myrslok och mer sommar till oss!

2008-12-12 @ 01:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0