rubrik


hej. söndagskväll och snart måndag igen...
fredagen gick jag å la mig tidigt efter en lång jobbdag.. fick iaf med mig idolfinalen.. congratz kevin.
hektisk jobbdag på lördagen.., å sen resturangbesök med jobbet m.fl. så mkt god mat att jag nästan dog.., nu igen.
efter middagen skulle vi tydligen gå ut en sväng.. men vimmsig som jag e hade jag glömt mitt legg hemma.., (!)... klockan var rätt mycket och jag övervägde att ge upp och åka hem å lägga mig. men så var det en kompis till malin å thorstein som körde mig hem och sen tillbaka.., det var det snällaste. det är lite av en känsla att bli nekad av en vakt och sedan komma å visa upp legg till samma vakt... ha! sjukt mkt folk ute.., drygt folk.

idag har jag läst 3 stycken drömtydarböcker.., stod samma sak i alla. nu har jag lixom fattat poängen så nu hoppas jag att jag kan få drömfria nätter. och kanske få sova en heeel natt...

färgade håret på varandra i fredags.., jag har nästan vitt hår, vilket jag nästan alltid har haft. men nu är det nog fööör vitt...
nä, ny jobbdag i morrn och dags att sova. so long. x.o.x.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0