nu vet jag..

nu har jag tydligen 774 besökare..
tur att man har kontakter. b-man.
nu vet jag varför min blogg ökade med ca.650 besökare per dag...

"skinnhiss" och "time-price" på flashback.-.. 
"storbystade svenska bloggbrudar"
citat av "Time-price":
Känner den där dala-jäntan.
Hennes syster var såld på mig ett tag och skickar sms-meddelanden varje gång hon är lite rund under fötterna.
Synd att hon är så ung och inte har samma schyssta kurvor som hennes syster.
Väldigt lätta på foten de där systrarna.

Tyvärr minns jag inte dig "Time-Price"... kanske inte var något märkvärdigt?

Och syrran.. du är bäst!
All reklam är bra reklam!

Kommentarer
Postat av: hasfd

Kanske är för att du var väldigt rund om fötterna?

2008-12-01 @ 22:41:58
Postat av: Anonym

vem sa så? :o

2008-12-02 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0