hejja norge..

jaha, min sista arbetsdag i morgon.., det känns verkligen skit. jag vill inte sluta på mitt jobb., vill inte åka ifrån vänner...
men samtidigt så vill jag hem för att träffa mina nära å kära.., jag håller på att bli knäpp.., på riktigt. på sant.
jag måste sova snart, för jag ska gå upp klockan 5 å köra folk till flygplatsen. bara för att vara snäll.. (!).
och thailand ja.., just nu har jag inte ett dugg lust att åka dit,..
jag har faktiskt inte lust med nånting.

försöker packa mina väskor.. inte en sportsmössa att jag får plats med allt..,
har gett bort lite kläder och måste kanske slänga en del. kom hit med 3 par skor å åker hem med 9.
hejja norge! hejdå norge.

Kommentarer
Postat av: amor

begynn å gjør som du selv vil,og slutt å hør på hva alle andra sier du må gjøre og ikke gjøre!

2008-12-21 @ 23:27:02
Postat av: Anonym

jag e iaf glad att du kommer hem!puss

2008-12-21 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0