hejdååååååå

hej...
min dag har vart lång.. gick upp kvart i 5 för att köra folk till flygplatsen, de gjorde jag bra.
började jobbet 11.., gick lite tidigare idag..
nu e klockan halv 2 och jag ska upp vid halv 5 för att ta en buss till narvik i över 4 timmar och sen ett tåg på nästan 20 timmar.
men jag e inte trött.., har alltför mycket bagage med mig, vet inte riktigt hur det ska gå. men bara jag får på skiten på tåget så ska de väl gå bra. kändes konstigt att gå från jobbet idag... känns som att jag inte e färdig här i norge.

men vi får se vad som händer när jag kommer hem.., ska iaf bli bra kul att träffa alla.., speciellt min crazy family.
har vart å sagt hejdå till gay-gänget idag.. keep the dancefloor moving guys!

så hejdå gott norge folk... tack för denna gång och på återseende.

hejdå malin å thorstein å alla andra glada in the crew.
hejdå kristina, renate,lasse å stian å andra i familjen niva.
hejdå kenneth, eirik, odd, johan å martin å de andra norrgrabbarna.
hejdå ina, kent-are å andra i släkten.
hejdå bestefar, tromsdalen å mitt gröna rum.
Och hejdå allt annat löst folk.. listan kan bli lång.
Ses vi igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0