en bra dag!


i natt drömde jag att jag vart skjuten..3ggr. en gång i benet, en gång i bröstet och en gång vid örat.
ändå känner jag mig glad idag.. lättad på något vis.
det var nån som sa att drömma om sina egna tänder som jag gjorde igår hade med pengar att göra. ?

på väg till jobbet nu.. fullbokat idag., kanske övertid. ska ordna mitt eget hår efter jobbet.
sen till kvällen skulle man väl försöka hittat nån med tv4 så jag kan titta på idol-finalen =).

sen var de väl inte så mkt mer. x.o.x.o.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det fins en som virkelig

























































































æ fant litt































æ like alt som e med dæ,det som gjør alt så fint....lille linnea























2008-12-13 @ 05:47:00
Postat av: Martina



Hej Nea.



Kan vi boka in mig för färgning på håret om ett tag?

Skulle vilja göra blonda slingor som jag hade när jag hade kort hår, trivdes verkligen i det...

Men längden på håret vill jag ha kvar ett tag till men jag klarar inte av denna färg i mitt huvud längre :P



Kram

2008-12-14 @ 12:19:08
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0