nyaste nytt.


Klockan börjar närma sig 07.00 och jag sitter på tåget på väg mot Örebro. På väg till Örebro´s universitet rättare sagt. Ska på campusträff för en av kurserna jag läser -skolpraktik och forskningsperspektiv.
Jag är dödstrött, det skulle nästan vara olagligt att gå upp klockan 05.00.
Sitter just nu i väntan i Borlänge, på perrongen brevid står tåget till Stockholm, för en sekund funderade jag på att byta. En shoppingdag i Sthlm skulle behövas.

Försökte lägga upp bilder på morgonens make som gjordes i ottan :), men det verkar inte fungera. Fixar de till kvällen.

Fånga Dagen! ♥

Kommentarer
Postat av: feliciaai ♥

SV; haha, jaha :) ja, hon är fin hon!

2010-09-23 @ 17:08:25
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0