home sweet..



Goddag.. Precis hemkommen från NY.. Det har vart en lång resa och jag är känner mig färdig som artist. Har hunnit med mycket.. så som Madame Tussauds NY, HRC NY, Empire state building, Belive it or not, American Museum of Natural History, Grand zero, Times square, Rockefeller center, China town, Little Italy, Soho, Central Park och massa mer..
Trodde jag skulle ha övervikt på väskan vid hemresan.. men klarade mig precis, hade ju ingenting med mig over there.
Har kommit över en hel hög med nya skor :), mängder av saker från Victoria Secret och en uppsjö av hårprodukter..

Eleverna har varit fantastiska och det känns nästan lite konstigt att splittras nu när vi levt inpå varandra i en vecka. Vi har nästan vart som en liten familj. En familj med måånga viljor. Lägger ut lite bilder.., resten kommer på facebook


adjö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0