som en tisdag ska va´


Oj.. Ja när lugnet lägger sig finns det alltid nya stormar att väcka till liv. Idag vart det helt galet.. Ringde och bokade en tid på kliniken, färgade håret och satte igång ett nytt projekt som förmodligen genomförs på ett års tid. Sprang in på ett ställe å sökte jobb i farten.. Ja jag har redan ett jobb, men jag är ju faktiskt ledig på fredagar.

hjälp, vad har jag gjort..

Jag har ingen bil för tillfället utan letar efter en ny, tog mig ner på stan efter jobbet och tänkte ta en buss hem,.. men det var inte riktigt som förr i tiden. Man måste tydligen ha kontanter.. hmm.. jag ringde efter hämtning.


Hittade artikeln med mina elever.. här är framsidan..

Kommentarer
Postat av: R

finns det fler än jag som tippar på att du gått in i väggen innan du fyllt 30?

2010-11-16 @ 18:36:54
Postat av: Anonym

Hihi =) du får coola ner dig pantertanten! jag har sett flera som blivit utbrända, och jag lovar, det är ingen lek :O man får inte glömma konsten att chilla mellan varven =)

2010-11-16 @ 20:51:54
Postat av: jennifer

hörru tänk på mensen! haha

2010-11-17 @ 10:13:48
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: maria

jaa, du måste ta det lite lugnt i stormen oxå vännen min <3

2010-11-17 @ 16:24:13
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jaja jag ska ta det lugnt, emellanåt.. Men jag går ju lixom igång på nya projekt, 1000 bollar i luften och stress. Hmm.. ja det bär väl så länge det bär..:)

2010-11-17 @ 17:22:25
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag behöver hjälp med en sak! Min consealer är slut och jag överväger att använda foundation rakt av, istället för både och. Är det dumt??? Vad tycker du?

2010-11-17 @ 21:17:28
Postat av: Anonym

Och en sak till, vad tycker du om creme-eyeliner? Har du testat det, är det bra? Anar att det är lättare, men är för snål för att våga testa.... :(

2010-11-17 @ 21:19:16
Postat av: Linnea

Om consealern e slut kan du absolut använda foundation rakt av.. händer att jag gör det när jag har bråttom. YSL har den bästa consealern enligt mig, den är onödigt dyr men räcker i huuuundra år. creme-eyeliner använder jag ganska ofta, blir snyggast om du har en riktigt smal pensel, de bästa köper du på konstbutiker där de har färg, penslar och papper. Till vardags när man ska till jobbet fungerar H&M´s Dipliner precis lika bra.., om man är duktig på handen :)

2010-11-18 @ 07:34:30
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!! Då slipper jag gå och grubbla över vad som är bäst =) Har varit trogen YSL:s consealer för länge sen när jag var singel och rik, håller med om att den är en klass för sig =) Men jag trodde att creme-eyeliner var bättre till vardags istället för blöt eyeliner?

2010-11-18 @ 11:13:46
Postat av: Linnea

Ja egentligen är det väl kanske bättre till vardags då man kan välja hur stark den ska vara, men jag är så van att använda dipliner och gör det på några sekunder... kanske därför jag tycker den är bra till vardags :) Allt ska gå så snabbt som möjligt.. :)

2010-11-18 @ 19:13:56
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0