klin


Igår var vi på begravning i Nås. Det var så längesen jag var på begravning att jag nästan glömt bort hur det går till. Det var tungt, men ändå väldigt fint. I himlen finns inga sjukdomar..
Ska tyvärr på en till begravning om två veckor.

Körde igenom Vansbro och passade på att gå in på lyko.se, de hade ett enormt lager och jag handlade julklappar till mig själv. Värmespolar, dustit i mängder och inpackningar från s-factor.

Gick på premiären av den nya nattklubben KLIN i Borlänge.. Det var fint men jag trodde att det skulle vara större.
De va trevligt och det vart inte så sent..
Gick upp kl 8 i morse och åkte å köpte lyxfrukost på grossen. Om jag tjatar och blinkar lite med ögonen kanske jag har turen att komma till IKEA idag.,,.


Kommentarer
Postat av: jen

FB material. lägg upp kortet duskicka på mig för nån helgsen du vet när ja hade pälsen

2010-11-20 @ 15:51:00
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0