s som i snigel

Jaha..
dags att uppdatera igen...
idag har jag haft en bra dag., igen! bortsett från att jag var hos naprapaten som satte akupunktur-nålar rätt in i mina muskelknutar.. riktigt obehaglig känsla. just nu känns de som att jag har två bowlingklot på axlarna..
har även vart på stan och lyckades komma hem med ett par påsar, som jag genast gömde i garderoben..

himla skönt när jag får frågan : - har du köpt nytt nu igen.. ,
och jag kan svara: - nej har haft de länge, men inte använt de =).,

träffade favorit-skojjarna på waynes och tiggde till och med åt mig skjutts hem., jobbigt att gå långt såhär efter att jag kämpat mig igenom vasaloppet.
Tänkte att jag skulle göra mig lite fin till morgondagen, så nu sitter jag här med spolar i håret, som en tant..
vet inte riktigt hur jag tänkte eftersom jag ska gå å lägga mig snart..

finns bara en som jag..
Linnea from Sweden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0