vem är jag


goddag..
ännu en dag med strålande sol. hade en mysdag på isen igår.., sen låg jag på jennifers soffa resten av dagen.. lynn kom förbi å hälsade på,.. och kvällen spenderade vi med vickan..

jag har haft så givande samtal denna vecka att jag nästan blir lite rädd... kommit till insikt med så mycket på så kort tid. Många förändring angående åsikter och ställningstagande. Fått uppleva nya vinklar och synsätt. Lärt känna mig själv på nytt. Det känns som jag håller på att bli någon annan.. vuxen kanske!? Upplever Aha-upplevelser var och varannan dag nu mer. Ska försöka spendera mer tid med de jag verkligen tycker om.
Jag har förresten inte tid med att vara sur, grinig eller missunsam.. det händer så mycket roligt i mitt liv att jag egentligen bara borde vara glad och tacksam. Så mycket jag får uppleva och ta del av. Ibland känns det som att jag fuskat mig dit jag är idag., att bubblan kommer spricka när som helst. Konstig känsla.

I helgen ska jag hinna med både frisörmässan i Jönköping och gå på 40-års kalas.. Nästa vecka åker jag till London för shopping och utbildning. Sen e jag nästan klar med kursen "kommunikation & Konflikthantering", som jag tryckt in mellan allt jobb. Men det har ju faktiskt fungerat riktigt bra så jag hinner ju med en till kurs innan Pedagogiken börjar efter sommarn.     

Det här är jag och framtiden. Fånga dagen!
Lycka, framgång och prioriteringar.




Kommentarer
Postat av: sara

känner igen mig

2010-03-15 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0