i en bubbla?


godmorgon.
ännu en dag då jag vaknar med ett leende på läpparna. känner mig glad, stark och lycklig. har gjort mycket roligt sista tiden och har fler roliga saker inbokade., kom hem från London i lördags., hade det riktigt bra.

har gjort nya val, nya värderingar.., inte samma saker som är viktigt längre. känns som att nästa steg ligger rakt utanför dörren. som att jag vänder sida i boken och att jag nu kliver in i kapitel 2, av mitt eget liv. spännande och samtidigt skrämmande. nästa månad åker vi till sicilien., skönt med sol och bad igen.

På onsdag kommer John Dahlbäck till Etage, den som inte e där kommer garanterat missa någonting.., ser verkligen fram emot de.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0