hejdå lilla potatis


godmorgon. idag är jag ovanligt glad tror jag, ska snart åka till jobbet och solen skiner...
ikväll ska jag på gesällbrevsutdelning, ska bli spännande. jag tror att man förvängtas vara finklädd eftersom de sker under högtidliga former.. men jag vet faktiskt inte.

igår var jag sjukt nära att köpa en iphone., men i sista sekund fick jag ett sms där de stod.. : Vänta ett tag! Lita på mig kompis. LÄMNA BUTIKEN NU! , som på en order.,vände jag på klacken å gick. stackars försäljare.

har väääldigtmkt att göra på jobbet och ser fram emot aTT ta tag i saker.. nya tag.
kommande helg ska jag jobba hela helgen., ser fram emot de.

hej så länge.


ip-adress, polisanmälan. grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0