dela med sig av..


godkväll.
sovit, jobbat lite, ätit god mat, haft en trevlig kväll, kört vilse i tunneln, 2 gånger!

till något annat..
började med ett samtal om tjejer som fastnade i ett mönster där de bara dejtar kriminella killar. jag spädde på de där och kom på idén om att starta ett community där killar som sitter inne kan söka kontakt med tjejer., nästan som match.com . presenterade idén och fick vetskap om att en sådan sida existerar.. du som är medlem kan besöka de intagnas sidor..,men du är anonym för de andra medlemmarna..

och de interna presenterar sig som tex. jag är en snäll, lugn, harmonisk kille som gillar promenader och matlagning..blahablaha.., dömd till 14 år för mord samt grovt vapenbrott, 5 år kvar. tveka inte att ta kontakt..  

okej?
Jag måste nog sätta punkt där.., för jag finner inga ord. Besök själv och bilda din egen uppfattning..

http://www.prisondate.se/-En fängslande kontaktsida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0